Vragen over de vakken en andere conversaties...
ANOVA met 2 factoren

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het nieuwe vragenforum! // Dataverzameling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marie
Site Admin


Geregistreerd op: 17 Dec 2008
Berichten: 510

BerichtGeplaatst: 08-06-2011 20:36:20    Onderwerp: ANOVA met 2 factoren Reageren met citaat
sorry voor de vele vragen he, als je geen zin hebt om te antwoorden dan is dat niet erg!

in practicum 3 bij de oefening van ANOVA met 2 factoren daar staat zo alle output: een paar tabellen en een grafiek. Maar ik was toen niet zo goed aan't opletten dus ik heb daar niet echt een interpretatie bij geschreven en nu vind ik het nogal moeilijk wat je daaruit moet afleiden...

zou je kunnen zeggen dat er een hoofdeffect is van empathie en een interactie-effect van empathie*gelijkheid omdat de kans daar overal .0000 is en je H0 in die gevallen dus mag verwerpen? en dat er dan dus geen effect is van gelijkheid want .012 is groter dan alfa=0.05?

maar ik zie precies geen hoofdeffect van empathie in die grafiek Confused weet jij daar iets meer van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het nieuwe vragenforum! // Dataverzameling Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum